ליצמן: "אין לנו תוארים ואנחנו הכי טובים בכנסת"

    סיפור התארים בעולם התעסוקה הוא בדיוק כמו סיפור הבניינים רבי הקומות בערים החילוניות: זה הפטנט של הציבור החילוני להדיר את רגלי החרדים מכל המקומות, בדיור הם עושים זאת בבניינים רבי קומות שהחרדים לא יבואו ובתעסוקה הם ממציאים שצריך תארים
    יוסי צלניקר 1 Comment on ליצמן: "אין לנו תוארים ואנחנו הכי טובים בכנסת"

    ארגון 'למעשה' במגוון פתרונות יצירתיים להיות לעזר לאלו שמחפשים מקומות עבודה אשר יוכלו גם שם להמשיך את עלייתם הרוחנית • כינוס באולמי בית ישראל בירושלים עם הרבנים והנציגים של החסידיות והקהילות

    סיפור התארים בעולם התעסוקה הוא בדיוק כמו סיפור הבניינים רבי הקומות בערים החילוניות: זה הפטנט של הציבור החילוני להדיר את רגלי החרדים מכל המקומות, בדיור הם עושים זאת בבניינים רבי קומות שהחרדים לא יבואו ובתעסוקה הם ממציאים שצריך תארים
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשל הבעיה הרווחת בקרב חצרות החסידויות והקהילות השונות בבעיית התעסוקה לאברכים יר"ש שעמלים לפרנסתם, פועל בשנים האחרונות ארגון 'למעשה' במגוון פתרונות יצירתיים להיות לעזר לאלו שמחפשים מקומות עבודה אשר יוכלו גם שם להמשיך את עלייתם הרוחנית.

    עם ריבוי הפניות לארגון, ביקשו באחרונה ראשי ועסקני החסידיות והקהילות לבנות מערך גדול ומקצועי שיבטא את הכח הרב של ציבור העמל לפרנסתו ע"מ שיוכל להתפרנס בכבוד ע"פ כל כללי ההלכה.

    לאחר מאמצים רבים וגיוס נרחב בגיבוש כל ראשי הקהילות מכל קצוות הארץ, התכנסו השבוע באולמי בית ישראל בירושלים, הרבנים והנציגים של החסידיות והקהילות וכן מנהלים בכירים בתעשייה ובמשק לוועידה ראשונה מסוגה ע"מ להציג חזית אחידה בפתרון הבעיה. בהשקעה אדירה, הפיק הארגון 'למעשה' את הערב הייחודי שכלל בתחילה נאומים ודרשות ע"י הרבנים שליט"א שפרסו את רוח הארגון שנועד לדאוג להשמה והכוונה בתעסוקה לאנ"ש ברוח התורה והחסידות ובפיקוח רבני צמוד.

    הרה"ג ר' עמרם אופמן שליט"א מהבד"צ בירושלים הפליג בשבח המארגנים והמייסדים, הרב משה אשלג שליט"א והרב יחזקאל קליין שליט"א שלקחו על עצמם ליטול משימה כה חשובה לעזור לאלו המבקשים בכל שלב ורגע להישמר ולהיות יראי השם.

    שר הבריאות יעקב ליצמן שנשא דברים בוועידה אמר כי "סיפור התארים בעולם התעסוקה הוא בדיוק כמו סיפור הבניינים רבי הקומות בערים החילוניות: זה הפטנט של הציבור החילוני להדיר את רגלי החרדים מכל המקומות, בדיור הם עושים זאת בבניינים רבי קומות שהחרדים לא יבואו ובתעסוקה הם ממציאים שצריך תארים".

    "אני אומר לכם בוודאות", אמר ליצמן "זה הכל! הכל! שטויות והבלים התארים האלו. בכנסת אין לאף אחד מהחרדים תארים ואנחנו מוכיחים פעם אחר פעם שאנחנו הכי טובים בהכל. טוב שהוקם הארגון כי צריכים לדאוג שמי שצריך להפסיק ללמוד, שיתקבל למקום עבודה טוב ובטוח".

    כדרכו, סיים ליצמן את דבריו בהומור: "אבל כמובן לא עבודה בכנסת – שם זה אלו שנכשלו בלימודים לגמרי".

    ראש העיר משה אבוטבול ביקש את רשות הדיבור להודות ליוזמי הארגון החשוב והודיע שבעירו בית שמש יתגייסו כדי שהארגון יצליח בכל חוג וקהילה.

    בחלק השני של הערב, התקיים פאנל ראשוני בהתמודדות ראשי הציבור החרדי עם תעסוקת החרדים בעידן הנוכחי. בהשתתפות ראש העיר ב"ב חנוך זייברט, רה"ע מודיעין עילית יעקב גוטרמן, מ"מ רה"ע ירושלים יוסי דייטש וכן ראובן גורברט מנכ"ל תב"ת – ג'וינט ישראל.


    רייניץ

    ליצמן

    אבוטבול

    דייטש גוטרמן זייברט



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם לא היה מצחיק זה היה מבכי